PDA

View Full Version : Vizita Chisinau peste 2 zile - recomandari?

Pagini : [1] 2

dobrotescunicol
02-27-2007, 07:53 PM
Salut! De mult timp citesc forumul dar acum scriu prima data. Discutiile voastre sunt interesante si m-au facut sa-mi doresc sa vad si eu Chisinaul. M-am hotarat - peste 2 zile fac o excursie. Plec cu trenul din Bucuresti. Voi sta acolo 3 zile. Vreau sa vad oamenii, atmosfera, sa vad cum e viata acolo.
Daca este cineva din Chisinau care poate sa-mi arate locurile pentru cateva ore, as fi foarte bucuros!!
- orice recomandari sunt binevenite
- sunt student, bugetul o sa fie "studentesc"
- ceva recomandari pentru cazare? Am gasit oferte pe net insa preturile mi s-au parut foarte mari.

dobrotescunicol
02-27-2007, 08:05 PM
- spuneti-mi, va rog, preturile pentru principalele alimente acolo
- daca a facut cineva vizita dupa 1 ian 2007 il rog sa-mi spuna cum este la vama. Pasaport am, viza am inteles ca nu trebuie. Asigurare?
- tips and tricks?
Sper sa raspunda cineva in timp util.
Multumesc.

groparu
02-27-2007, 08:10 PM
dobrotescunicol, pretzurile pentru principalele alimente sint cam ca la voi; posibil unele lucruri sa le gasesti mai ieftine, insa nu in magazine mari :)

asigurare? hm.. nu sint sigur, dar imi pare ca mai e valabil parteneriatul intre MD si RO... vezi mai bine la chisinau.mae.ro ce scrie; acolo este un compartiment cu informatzie utila pentru acei care vin din RO in MD

ai scris ca era scumpa cazarea.. cu ce pretz ai gasit?

dobrotescunicol
02-27-2007, 08:58 PM
40 euro. Mi se pare scump. Eu vreau un loc in care doar sa dorm, atat. In ultima instanta aduc si sac de dormit daca e necesar.

groparu
02-27-2007, 10:07 PM
chiar e scump; e pretz de hotel..

acush iti dau pe pvt un numar de telefon; era cu MDL200 / zi; sa suni din timp sa te intzelegi... (tipa stie romana)

Arina
02-27-2007, 11:58 PM